Deel 75

“Uit de oude doos”, deel 75. Hierin natuurlijk aandacht voor het 75 jarig bestaan van onze vereniging op 12 mei 1982. Maar het jubileumfeest zou niet in dat jaar plaats vinden maar van 11 t/m 27 mei 1983. In vorige delen van “Uit de oude doos” hebben we reeds een aantal foto’s, zoals elftalfoto’s en optocht deelname met de vastelaovend, laten zien. Nu nog een 3-tal foto’s, een 6-tal pagina’s uit het jubileumboek, een 3-tal pagina’s uit het programmaboekje en een entreekaartje voor de jubileumwedstrijd. Het jubileumboek “75-jaar Sportclub Irene” is overigens voor geïnteresseerde in PDF formaat verkrijgbaar. Stuur hiervoor een email naar jjtrepels@home.nl en u zult het z.s.m. toegestuurd krijgen.

Dit is overigens voorlopig alweer het laatste deel van “Uit de oude doos”. In de winterstop van het nieuwe seizoen 2020 – 2021 zullen nieuwe delen volgen. Bent u in het bezit van oude foto’s of overig materiaal van Sportclub Irene of voorlopers (Tegelsche Herten, R.K.V.V. Steijl, V.V. Tegelen, T.A.C. etc.) en wilt u deze ter beschikkingstellen voor “Uit de oude doos”? Stuur dan een email naar jjtrepels@home.nl

Bord langs de toenmalige Streekweg.

Foto_588

Bestuur tijdens 75-jarig jubileum.

v.l.n.r.: Jo Verlinden, Ton Gubbels, Cor Timmermans, Theo Lücker, Jeu Coopmans, Hen Bors, Dré Faassen, Willy Frenken, Frans Helmes, A. Derks en Pierre Niessen

Foto_589

Receptie ter gelegenheid van 75-jarig jubileum.

Jubileumboek: voorpagina
Jubileumboek: pagina 1
Jubileumboek: pagina 2
Jubileumboek: pagina 31