Contributie inning Sportclub Irene van start

Beste leden,

Dit weekend gaan/hebben jullie een bericht van ClubCollect ontvangen, de contributies voor het seizoen 2023/2024 worden weer geïncasseerd. Hou hiervoor ook je “spam” mailbox in de gaten! In het bericht staat een link naar ClubCollect.

Het bestuur kan ieder jaar de inflatiecorrectie toepassen. Dit jaar is er echter gekozen om de correctie niet in zijn geheel door te berekenen aan onze leden. Desondanks heeft het bestuur de contributie voor voetbalseizoen 2023-2024 met 4.5%, verhoogd. HIER vindt u de nieuwe tarieven voor het seizoen 2023/2024.

Eenmaal op de ClubCollect betaal pagina dien je te kiezen uit:
1. Betalen per automatisch incasso of via IDEAL
2. Ineens of in gespreid betalen

Heb je vragen of nog geen contributieverzoek gekregen, dan vragen wij contact met ons op te nemen via voetbalzaken@sportclubirene.nl of via het ClubCollect platform nadat je bent ingelogd.

Jeugdleden waarvan de contributie vergoed wordt door het Jeugdsportfonds ontvangen vanaf dit jaar ook eerst een factuur van ClubCollect.

Heeft Sportclub Irene een aanvraag ontvangen van het Jeugdsportfonds voor uw kind,  dan wordt de factuur vervolgens door ons via Clubcollect doorgezet aan het Jeugdsportfonds. U als ouder hoeft de ontvangen factuur dus niet te betalen, wij handelen dit voor u af.

Wij hopen iedereen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bestuur Sportclub Irene