Sportclub Irene JO13-3 kampioen!

Sportclub Irene JO13-3 heeft het kampioenschap binnen weten te slepen! Het team was in hun competitie “4e fase” veel en veel te sterk voor alle andere teams. Al de zeven gespeelde wedstrijden werden gewonnen, de voorsprong op nummer twee, ST Sparta’18/Kronenberg JO13-2, bedroeg maar liefst vijf punten!

Sportclub Irene feliciteert het team, dat onder leiding staat van Stan-Mark Berden, Sjoerd Custers, Arjan de Leeuw en Dennis Liezinga, van harte, en zien hun graag op de kampioensreceptie!

Foto’s van de kampioenswedstrijd, die overigens met 10-1 van IVO JO13-2 werd gewonnen, zijn HIER te zien!