Mededeling gebruik website Sportclub Irene

Zoals jullie weten heeft onze club sinds enige tijd een nieuwe website in gebruik. We horen daar veel positieve geluiden over maar hey, nobody’s perfect, we horen ook graag van onze gebruikers als er iets niet goed of iets niet helemaal naar behoren werkt.
Mocht je tijdens het gebruik van onze website op de pc of op je mobiele telefoon iets merken of zien dat je stoort of iets wat beter kan, meldt dit dan aub meteen. We4media, onze mediapartner, pakt dit dan op en gaat ermee aan de slag indien nodig.

Meldingen over het gebruik van onze website graag sturen naar: webmaster@sportclubirene.nl

Let op aub: De website van Sportclub Irene maakt voor het bekijken van foto’s gebruik van Google Photos. Google foto’s is een app waarin je al je foto’s en video’s kunt opslaan in hoge kwaliteit. Het belangrijkste voordeel is dat ze opgeslagen zijn in de cloud en dus niet lokaal op je toestel. Daardoor zijn al je foto’s en video’s altijd te bekijken en vanaf elk apparaat, of je nou je werkt met je telefoon, tablet, laptop of desktop. Het enige dat je nodig hebt, is een internetconnectie. Google Foto’s staat standaard op elke Android smartphone en is uiteraard te vinden in de App store en Google Play Store. Heb jij problemen met het bekijken van de foto’s op onze website? Meld dit dan ook bij de webmaster, dan kunnen we je snel verder helpen.